„Mūsų tikslas augti sparčiau nei konkurentai, pirkti kitas įmones, jungti žiniasklaidos rinką ir formuoti stiprią lietuvišką žiniasklaidos grupę.”

— 15min grupės vadovas Tomas Balžekas

Istorija

2005 m. liepą įsteigiama UAB „15min“. Jos keturi įkūrėjai – Tomas Balžekas, Tomas Bindokas, Vytautė Šmaižytė ir Daumantas Mikučionis. Įmonės investuotojas Edvinas Dovydaitis patiki startuolio komanda ir finansuoja šio veiklą. 

2005 m. rugsėjo 1 d. išleidžiamas pirmasis dienraščio „15min“ numeris. 

2006 m. kovo mėn. UAB „15min“ įsigyja Norvegijos žiniasklaidos koncernas „Schibsted“. 

2013 m. rugsėjį „Schibsted“ pasitraukia iš Baltijos šalių rinkos pardavusi UAB „15min“ Estijos bendrovei „Eesti Meedia“ (dabar „Postimees Grupp“). 

2017 m. vasarį Tomas Balžekas yra priverstas palikti UAB „15min“ generalinio direktoriaus poziciją. Kartu pasitraukia pavaduotoja Gabrielė Burbienė.

2017 m. pavasarį Tomas Balžekas, Martynas Basokas, Gabrielė Burbienė ir Tomas Bindokas įkuria UAB „Media bitės“, o tų pačių metų rugsėjį įsigyja UAB „Žurnalų leidybos grupė“ verslą ir pradeda valdyti žurnalus „Žmonės“, „Laima“, „Legendos“, „Ji“ ir portalą zmones.lt.

2021 m. balandį pranešama apie UAB „15min“, UAB BNS ir UAB „Media bitės“ susijungimą. Konkurencijos tarybai davus leidimą sandoriui, Lietuvoje pradeda veikti „15min Group“. Pastarojoje 60 proc. priklauso AS „Postimees Grupp“ ir 40 proc. UAB „4 Bees“, priklausanti T.Balžekui, M.Basokui, G.Burbienei ir T.Bindokui. Po sujungimo UAB „Media bitės“ priklausę verslai tampa UAB „15min“ dalimi. 

2023 m. gruodį po 60 proc. UAB „15min“ bei 100 proc. dukterinės įmonės UAB „BNS“ akcijų iš AS „Postimees Grupp“ perima „4 Bees“ ir tampa 100 proc. akcijų paketo valdytoja.

2024 m. liepos 31 d. UAB „15min“ įsigijo „M-1“ radijo stočių grupę ir tapo vienintele radijo stočių „M-1“, „M-1 Plius“, „Lietus“, „Laluna“, „M-1 Dance“ bei įmonės „Reklamos ekspertai“ valdytoja.